“Ne? Yanlışın var birader, dünya nüfusu zaten 7 milyar?”
“Doğru. Tarih boyunca yaşayıp ölmüş insanların sayısı da 110 milyar.”
“Çokmuş be!
Demek ki toprağın altı üstünden kalabalık?!”
“Sizce bu ne anlama geliyor?”
Bu kadar çok yalan bende kafa yapıyor. Matrix’te Morpheus’un Neo’ya sunduğu kırmızı hap ile mavi hapı aynı anda yutmuş gibiyim.
Duygusallığa kapılıp, insanların “iyi adam” dedikleri şeye dönüşerek kendini mahvetme.
Ölüleri topluma kazandırmak...
Siz ölüm ile uykuyu karıştırıyorsunuz sevgili dostum.