Sevgiline ne verebilirsin sanki ? Kalbini mi? Pekala, ikincisine ? Gene mi? Üçüncü ve dördüncüye de m o ?… Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin? Hem biliyorsun musun, bu aptalca bir laftır: Kalbin olduğu yerde duruyor ve sen onu filana veya falana veriyorsun… Göğsünü yararak o eti oradan çıkarır ve sevgilinin önüne atarsan o zaman kalbini vermiş olursun…