Kitap size büyük bir duygu karmaşası yaşatıyor. Emir ve Hasan’ın arkadaşlığında çok şey bulacağınıza eminim. Yazarın kendisinden de çok fazla emarelere rastlıyorsunuz romanda. Ve tabi ki Sovyet işgali gibi tarihi gerçekliklerle birlikte işlenmesi de güzel olmuş. Sayfalarında hüzün olan bu kitabın içinde geçen şu cümle bile başlı başına mana ifade ediyor. "Çocuklar boyama kitabı değildir.