serkanseloldum

serkanseloldum
@serkansel
Ne olduğunu oda bilmiyor.
7/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Tolstoy zaten hayran olduğum bir yazardır çünkü mutluluğu bulduğunu söyler ve onu bırakmamak içinde bütün şaşayı bi kenara bırakıp dünyayı karşısına alır keşke tanışmak nasip olsaydı neyse bi yazarında dediği gibi iyi kitaplar seçkin yazarlarla yapılan birer sohbettir bende böyle sohbet ediyorum tolstoyla kitap çok güzel ben altı hikaye olanını okudum insanların dinlerine ve Allah (c.c.)'a sadakatlarını ne kadar zor bi durumun için dede olsalar kesinlikle bırakmamaları ve bu zor durumlarda sakin olup en iyi ve doğru karaları vermeleri gerektiğini anlatıyor.
Edebiyat
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,4bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
7/10
·574 syf.··
2017 1. kitabı
Olayların Azrail'in dilinden anlatılması güzel ama olayların akışı farklı zamanlarda verilmesi hoşuma gitmedi üslubu daha akıcı olabilirdi bunların dışında çok güzel bir kitap hayata bakış açınızı değiştirebilir çünkü lieselin mücadelesi çok etkileyici.
Edebiyat
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Kitabevi · 201214,5bin okunma