Tolstoy zaten hayran olduğum bir yazardır çünkü mutluluğu bulduğunu söyler ve onu bırakmamak içinde bütün şaşayı bi kenara bırakıp dünyayı karşısına alır keşke tanışmak nasip olsaydı neyse bi yazarında dediği gibi iyi kitaplar seçkin yazarlarla yapılan birer sohbettir bende böyle sohbet ediyorum tolstoyla kitap çok güzel ben altı hikaye olanını okudum insanların dinlerine ve Allah (c.c.)'a sadakatlarını ne kadar zor bi durumun için dede olsalar kesinlikle bırakmamaları ve bu zor durumlarda sakin olup en iyi ve doğru karaları vermeleri gerektiğini anlatıyor.