SERMİN ÇAKIR TOPUZ

Amaç olmayınca, önümüzde yaşamak olmayınca, neden debelenmeli?..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öldükten sonra da bu acılar sürerse diye ödüm kopuyor! Acı çeken gövde mi ruh mu ? Bunu kesinlikle bilmek ne büyük mutluluk muş!
İntihar eden bir şair: " Ölmek, biliyorum, orjinal bir şey değil ama, yaşamak da orjinal bir şey sayılmaz," gibi bir laf etmiş... Hata etmiş... Bazen ölmek de, yaşamak da pekala "orjinal" olur.
Evet. . . Güvenin fazlası iyi değil. . . Şımarıklık verir, hantallık, hatta tembellik verir...

SERMİN ÇAKIR TOPUZ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.·
3 günde okudu
·
2019 12. kitabı
Muriel Barbery
7.9/10 · 9,8bin okunma