...birden Tanrıyı elinden tutmuş, insanların çektiklerini göstermek üzere Kastello sokaklarında gezdiriyormuş gibi geldi. “Bak,” diyordu Tanrı’ya. “İn gökyüzünden, orada ne işimize yarıyorsun?
- Dağda buldun mu adaleti?
- Hayır dostum, daha bulamadım ama hiç olmazsa umudu buldum.
- Ne umudu?
- Adaletin bir gün gerçekleşeceği umudunu. Adalet tek başına gerçekleşmez, bacakları yoktur adaletin; onu biz sırtlayacak ve getireceğiz.