Duygularımda bir başkalık var. Bana ne oldu anlayamıyorum. Güya bütün göz önündeki şeylerdeki sıkıntıyı hafifletmek için bakışlarımı kandıran bir gözlüğüm varmış da şimdi onu kaybetmiş gibi bir hale geldim. Bana her taraf hüzün verici. Her şey kederli görünüyor.
Kendime çengelli not:
Senin sevdiğin de seni seviyor. Onca insan gönül sancısı ile dolanırken sen sevdiğin tarafından seviliyorsun. Ne kadar şükretsen az.