"...insanları hep cani olarak tasvir ediyorlar. Biz de o ifadeyi kullanıyorız. Ama insanlar cani doğmuyorlar,değil mi? Küçük bir bebek asla bir cani olamaz. Herkes bu dünyaya iyi olarak gelmiyor mu? Onları kötü yapan hayatları ve içinde bulundukları şartlar değil mi?"
Sayfa 335 - Yabancı Yayınları, Karakter:Erika Foster·Kitabı okudu
Bana resim yapmayı sevdiğini çünkü ancak bu şekilde bir şeyleri değiştirebileceğini söylemişti. Çirkin ördek yavrusunu bir kuğuya ya da bulutlu bir günü güneşli bir güne dönüştürebiliyordu. Resim, gerçekliğin var olmak zorunda olmadığı yerdi.