Seshatın Güncesi

Âşığım ya... “Sabahtan beri sokaklarda sürtüyorsun, şu üstünün başının haline bak salakhana!” diyormuş meğer. Anneciğim, âşığım: Geber desen, sanacağım ki çok yaşa diyorsun.Hep birlikte anneciğim!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İç dünyam 1. Sınıfa sığmıyor ama önlüğüm 5. Sınıf.
Kolay bir hayat peşindeysen yapman gereken tek şey kendini önemsiz kılmaktadır.
İnsan tutkularını gerçekleştirmediğinde ne tür bir utanç duyuyordu acaba?
Puan vermedi·1216 syf.·
2025 15. kitabı
Ahmet Cevizci
9.2/10 · 746 okunma