Son sayfasına kadar Knox'un ısrarla kötü bir şey yapmasını beklediğim kitap ama beni son derece yanılttı... Knox karakterini Benjy'den daha çok sevdim. Kitapta bazı yerler beni sıksa da genel olarak heyecanı yüksek bir kitaptı. Son sayfasına kadar da şaşırtmaya devam etti. Anlatım çok fazla akıcıydı ve ilk defa olayları bu kadar çabuk kavrayıp kafamda canlandırabildim .Genel olarak güzel bir kitaptı.