Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
Eğer okumazsaydım kimsenin ne düşündüğünü bilmezdim. Dünyanın döndüğünden habersiz olurdum ve her şeyi kendim keşfederdim.. cehaletimi bilmek harika olurdu. Ve tırnaklarımla kazıyarak öğrenebildiğim çok az ama bir o kadar da keskin ve kesin bilgiyle ölür giderdim.. kafamda hiçbir kuşku olmazdı. Sadece kesinlikler cirit atardı bedenimde. Hak ederek elde ettiğim, sadece düşünerek elde ettiğim kesinlikler.
Düşünce