Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İbn Abbas’ın sözü: “Sizler ne kadar akıllısınız böyle! Tatlı olan ne varsa size, acı olan ne varsa, kitap ehline öyle mi? Unutmayın ki sizden de her kim Allah’ın hükmü ile hükmetmezse kâfir olur. İnandığı halde Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse ya zalim olur ya da fasık”.
Seval
Kur’ân bir kısmına inanılıp, diğer kısmı inkâr edilecek bir kitap değil, tamamıyla inanılması gereken bir kitaptır.