Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
Belki de önce neleri ve kimleri sevdiğimiz sorusuna cevap aramak gerekir. Zira gönlümüzde yer tutanlar hayatımızı da şekillendirir. Değil midir ki, 'Kişi sevdiğiyle beraberdir.' Gönül kimi severse onun rengine boyanır. Seven, sevilenin haliyle hallenir. Gayr-i ihtiyâri bir benzeyiştir bu. Sîret, sûrete dönüşür. Seven, sevilenle aynîleşir. Fıtratlar farklı olsa da benden bize geçilir ve bu aynîlik kal'den hâl'e varıncaya dek insanı dönüştürür.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her kulun tek düşmanı "Ben"dir.
Gözlerinin görmediği yerde gözlerini gören var.
Risale-i Nur
● İnsanlar hür oldular, ama yine abdullahtırlar. Her şey hür oldu... Başkasının kusuru insanın kusuruna senet ve özür olamaz
Din