Sevda

Sevda
@sevdaca34
Bu iş çok zor yonca..
Beni ben yapan her şey artık gitti seninle.. Seni bir daha görür mü gözler dünya gözüyle.?
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana bakınca hiç mi İçinden “Bu sevgi heba edilmez” demedin.?
Duygu ve Düşünce
Şu çağda en çok zoruma giden şey, mutluluğun kıskanılan bir durum olması ve insanların bunu bozmaya meyilli olması. Sanırım yakında tamamen içimden gülmeyi tercih edeceğim.
Duygu ve Düşünce
Çağımız fazlasıyla gereksiz bilgiler çağı.
Hayata Dair
Pardon bakar mısınız, tanışmış mıydık? Sevmiş miydim ben sizi hiç, sevişmiş miydik? Pardon daha önce konuşmuş muyduk? Yürüyüp çıkmazlarda yorulmuş muyduk? Yüzünüz ne kadar da aşina Avcumun içine alıp öpmüş olabilirim Gözünüz öyle uzak bakmasa Sizi tanıdığıma yemin ederim..
Duygu ve Düşünce