Sevda

Sevda
@sevdaca34
Bu iş çok zor yonca..
Beni ben yapan her şey artık gitti seninle.. Seni bir daha görür mü gözler dünya gözüyle.?
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bırakın yabancıları“ dedim, “annenizin bile neyi nereye kadar söylediğini bilemezsiniz. Kimse kimseyi bilemez. Çünkü herkesin anlattıklarının bir kısmı kurgudur, kiminde daha az, kiminde daha çok.“
Bana bakınca hiç mi İçinden “Bu sevgi heba edilmez” demedin.?
Duygu ve Düşünce
……… İstanbul’un basın, reklam, ticaret çevrelerinin tanınan erkekleri ve kadınlarıydılar. Oldukça sığ, rekabetçi, birbirinden nefret eden ama çok severmiş gibi görünen, gürültücü, can sıkıcı insanlar.
Şu çağda en çok zoruma giden şey, mutluluğun kıskanılan bir durum olması ve insanların bunu bozmaya meyilli olması. Sanırım yakında tamamen içimden gülmeyi tercih edeceğim.
Duygu ve Düşünce