“Ahmet Aslan sizsiniz değil mi?” Diye sordu.
“Hayır!“ Dedim. Şaşaladı.
“Ama nasıl olur? Bu evde siz oturmuyor musunuz?”
“Oturuyorum.”
“Eee, adınız Ahmet Aslan o zaman!“
“Hayır, değil. “
“Peki nedir?”
“Ahmet Arslan!“
Kızın şaşkınlığı iyice arttı.
“İyi ya, ben de öyle söylüyorum. “
“Hayır , söylemiyorsunuz, Ahmet Aslan diyorsunuz, oysa benim adım Ahmet Arslan.“
“Yani bir tek R harfi eksik diye mi o ben değilim diyorsunuz? “
“Evet! “
“Çok tuhaf biri olmalısınız. “
“Hayır, değilim“ dedim soğuk bir tavırla. “ Tek harflerin nelere yol açabileceğini bir bilseniz..... Neyse, niye arıyorsunuz beni? “
Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu? Bence öyle! Yok, hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.