youtu.be/6F-rsdwrd4E
Bomba yapan Bay Bilgin
Hiç oyuncak yaptın mı?
Kaç çocuk aç yatıyor
Söyle haberin var mı?
Yaşarsak yaşar dünya
Ölürsek güneş solar
Bomba dolu dünyada
Yaşayamaz çocuklar
Bomba yapan Bay Bilgin
Hiç çocuk olmadın mı?
Bir şeker ağacı bul
Çiçekli bir bahçe kur
Yaşarsak yaşar dünya
Ölürsek güneş solar
Barış dolu dünyada
Mutlu yaşar çocuklar
#sennursezer
#şubadapçocuk
Niçin kahve içeriz? Hiç düşündün mü, Nuri Usta? Tadı için, desen, değil. Tadı için kahve içeceğine limonata iç...Kokusu için mi? O da değil. Turunç şerbetinin yanında bu bulaşık suyunun kokusu nedir ki?.. Sinirleri tembih edermiş. Laf!.. Rakı ne güne duruyor?.. Hazımmış. Palavra... Yemeklerden sonra elma ye!.. Öyleyse niçin şu meredi içeriz?...alışkanlık denen nesneyi bilir misin, Nuri Usta? Bilir misin ki insanoğlunun hem en büyük kuvveti hem en büyük kepazeliği bu alışkanlık denen nesnedir!..