SEVDA

SEVDA
@sevdavyn
Hayatı, size gülmeyi unutturacak kadar ciddiye almayın.:) Robin Sharma
Türkçe Öğretmeni/MEB
Van
513 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Niçin kahve içeriz? Hiç düşündün mü, Nuri Usta? Tadı için, desen, değil. Tadı için kahve içeceğine limonata iç...Kokusu için mi? O da değil. Turunç şerbetinin yanında bu bulaşık suyunun kokusu nedir ki?.. Sinirleri tembih edermiş. Laf!.. Rakı ne güne duruyor?.. Hazımmış. Palavra... Yemeklerden sonra elma ye!.. Öyleyse niçin şu meredi içeriz?...alışkanlık denen nesneyi bilir misin, Nuri Usta? Bilir misin ki insanoğlunun hem en büyük kuvveti hem en büyük kepazeliği bu alışkanlık denen nesnedir!..
Reklam
Vicdanı olmayan, iyiliği bilmeyen bir insan acı da çekemez.
Sayfa 305·Kitabı okudu
"Yüreğine sor beni, başka yerde arama."
“Senin bu kadar mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler.”
Sayfa 255·Kitabı okudu