Sevde Fidan

…gönül rızasıyla boyun eğmek seven insan için bile hoştur ve hiçbir şey mutluluğa sevgisiz itaatten daha uzak olamaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Hiç düşünmemiştim! Bir insanın sevmek , paylaşmak ,beraber yaşamak için seçtiği insanlarım kimliğini ele vereceğini , düşünmemiştim … “
Sayfa 171 - everest·Kitabı okudu
“Yaşamın yolu gibi , ölmenin yolunu da kendimiz seçmeliyiz.” O halde intihar edebilenler ,yaşamın yolunu seçebilen insanlar mıdır ?
Sayfa 60 - evetest·Kitabı okudu
“Çünkü ne istemediğini bilmek çok kolay , fakat ne istediğini bilmek çok güçtür!”
Sayfa 44 - everest·Kitabı okudu
“Bedenim gerçek anlamda dünyamın göbek deliğidir,merkezli bakış açısının görüş noktası anlamında değil,gönderimin, belleğin , ingelemin ve bütünleştirmenin yeri anlamında.”