İnsanoğlunun çok uzak geçmişini, yarı insan olduğu dönemi anlatan bu roman, Darwin’in görüşüne uygun olduğu kadar akıcı ve anlamlı bir serüvene sahip. Benim okuduğum ilk Jack London romanıydı ve oldukça değişik ve eşsiz bir kitap.Okunmasını tavsiye ediyorum herkese.