Aziz Nesin benim gözümde şu an Türkiye’nin Leonardo Da Vinci’sidir. Çünkü Türk toplumunun portresi ancak bu kadar güzel çizilebilirdi.
Söylenecek ne kadar çok şey var bu kitap hakkında fakat ağzımdan çıkan hiçbir kelime yetmeyecek anlatmaya.
Çok büyüksün sayın Nesin, ruhun şad olsun.
Zübük okuduğum en iyi kitap mıdır orası tartışılır ama şimdiye kadar okuduğum en başarılı hiciv örneğiydi.
Bu toplumdan şikayetçi olan, bir şeyleri değiştirmek isteyen, değiştiremediği şeyler için üzülen sözün özü her Türk’ün kesinlikle okuması gerekiyor bu eseri.
ZübükAziz Nesin