Üşüyünce ağlıyorsun yalnızım dememek için
Uçaklar gemiler trenler çiziyorsun duvarlara
Kendine bir deniz bul artık bir de rüzgâr
Parçalanacağın bir uçurum bul bu dünyada
Tek tutkun o kenti bırakıp gelmek olmalı
Ve gelirken havaya uçurmak bindiğin otobüsü
Hatırıma gelen…
Bilmem ilk kuaför deneyimi mutlu olan var mıdır , benimki pek keyifli sayılmazdı.
Altı yaşımdayken kestirmiştim saçlarımı ilk kez, hiç de hevesli olmayarak.
Oturttular koltuğa, tabi sonra gözlerim dolmuştu gidince saçlarım…
sonra da tutamadım kendimi kalkmadan önce ağlamaya başlamıştım kuaförün önünde..
Saçlarına mı ağlıyorsun dediler,
Yok yok fön makinesi, çok sıcakmış yaktı demiştim
Fön makinesi sevmediğim düşünüldü bir süre…
Pek de sevmem…