öncelikle kitap gerçekten büyüleyici herkese okumasını öneririm . kitap hakkında söylenecek çok söz var . Bu kitap beni daha çok sözleriyle etkiledi .Bir yandan da olay örgüsü gerçekten müthiş. Ama benim en sevdiğim söz iki ayak kötü , dört akak iyi ." Cümlesi dikkatimi çekmişti . Umarım herkes okuma fırsatı bulur.