Çok güzel ve biraz üzücüydü .Kitap gerçekten güzeldi. benim Aytmatov un okuduğum ilk kitabımdı ve hiç pişman olmadım. karakterin küçük olmasına rağmen yaşadıkları çok büyüktü ve kaldırılamayacak bir yüktü .Herkese öneririm.
kitap gerçekten güzeldi ama aynı zamanda çok üzücüydü .Ben hep kitabın sonuna kadar bir şeyler olmasını bekledim ama olmadı gerçekten üzücüydü . herkese önereceğim bir kitap. yanlız okurken biraz sıkıldım diyebilirim.
Bu kitap gerçekten güzeldi. Fazla bilgi vermek istemiyorum ama gerçek dosta inanmamamız her önümüze gelenle arkadaş olmamamız gerektiğini anlatıyor gerçekten güzel ve etkileyici bir kitaptı.