sevgi

sevgi
@sevgiikaya
tarumar
seyir incelemesi (yarım bıraktım)
Puan vermedi··
Beğendi
öncelikle kitap sürükleyici bir kitap sıkıcı değil ama içerik konusu olarak şu an baya gündemde olan wattpad tarzı bi konusu var okumaya çalıştım 110. sayfada bıraktım kitabı,yarım bırakmak istemezdim ama maalesef kitaba kendimi hiç koyamadım yani anladım konuyu içeriği ama bana çok kendimi anlamak istediğim bir kitap gibi gelmedi,içerik olarak minanın bir şeye ait olma isteği kendini bir erkeğe köle bir kadın gibi benimsemesi, sürekli kendini suçlu bulması bunlara sinirlendim belki de minayı anlamamız gerekiyordur çünkü ailesinden dolayı sevilmeye, sevgiye ihtiyacı var ve ailesini kaybettiği için birilerinin onu sevmesini istiyor ve o kişiye aldanarak yapıyor. Her şeye rağmen yazarımızın kalemine sağlık.
1000Kitap
SeyirPiraye · Mona Yayıncılık · 202115,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
dikkat bol bol spoiler içerir
10/10
·520 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2022 18:32
Öncelikle kitap hakkında gerçekten söylenecek çok şey var kesinlikle herkes bu kitabı okumalı kitap tek bir kelimeyle özetlenirse bence bu kelime “anlamlı”olurdu Kemal’e ilk başlarda ben de kızgındım çünkü Sibelle birlikteyken Füsuna ilgi duyuyordu ve bunun yanlış olduğunun farkına varıyordu hem kendini suçluyordu hem de Sibel’e yaptığı ihanet için kendini suçluyordu bu duruma rağmen Kemal füsunu takıntı haline getirdi ve arada yaş farkı olmasına rağmen bunu kendisi de biliyordu yaş farkını insanların kötü karşılayacağını belki de bunun Füsun onu kabul etmeyeceğini biliyordu ama aksine Füsun hiç karşı bir tepki vermedi genelde Kemal’in düşüncelerine yer verildiği için kitapta Füsun’un Kemal’e olan düşüncesini pek yansıtmıyordu kitap o yüzden ilk an ilk görüşmeleri Füsun Kemal’e kızgın mıydı o da Sibel’e karşı suçlu hissediyor muydu kendini bunu bilemiyoruz her şeye rağmen yaşadıkları güzeldi insanı düşündüren bir hayatları vardı sonradan Füsun’un gitmesi ve Kemal’in acı çekerek bekleyişi Kemal bekledi çok bekledi acısını dindirmek için Füsun’un hatıralarıyla iyileşti daha doğrusu iyileşmeye çalıştı bir çoğumuzun yaptığı gibi hatıralarla iyileşmeye çalıştı kızgın olduğu zaman aklına kalbine Füsun geldiği zaman ki kalbinden hiç çıkmıyordu Füsuna hep onun eşyalarına giderdi o eve giderdi yatağa otururdu ve yaşadıklarını düşünüyordu çünkü, Füsunla yeniden beraber olacağını biliyordu Kemal bunu hissediyordu sonradan Füsun’u tekrar bulması onca acıya rağmen her akşam Füsun’un ailesinin evine gitmesi kavuşacağını biliyordu ve bir çok yıl geçti ve haftanın neredeyse her günü ailesinin evindeydi Füsun’un yanına gidiyordu Füsun’da bu durumdan memnundu istiyordu Kemal’le birlikte olmayı.Feridun değişik bir karakterdi Yani bence hepimizin beklediği bir şeydi Füsun’un
Edebiyat
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma