öncelikle kitap sürükleyici bir kitap sıkıcı değil ama içerik konusu olarak şu an baya gündemde olan wattpad tarzı bi konusu var okumaya çalıştım 110. sayfada bıraktım kitabı,yarım bırakmak istemezdim ama maalesef kitaba kendimi hiç koyamadım yani anladım konuyu içeriği ama bana çok kendimi anlamak istediğim bir kitap gibi gelmedi,içerik olarak minanın bir şeye ait olma isteği kendini bir erkeğe köle bir kadın gibi benimsemesi, sürekli kendini suçlu bulması bunlara sinirlendim belki de minayı anlamamız gerekiyordur çünkü ailesinden dolayı sevilmeye, sevgiye ihtiyacı var ve ailesini kaybettiği için birilerinin onu sevmesini istiyor ve o kişiye aldanarak yapıyor. Her şeye rağmen yazarımızın kalemine sağlık.