fatma

fatma
@sevgilifatma
bu zorbalara karşı iyi ki ilahi adalet var
Bilmiyordu başkaldırabileceğini; baskıyı, zorbalığı yaşamın bir doğal öğesi bellemişti. Bu baskıyı erkeklerin kurması, her bakımdan kurması da doğaldı onun için. Çünkü güçlü olan onlardı; hep başta olan, her şeye egemen olan. Ben de onlardan biriydim. Daha genç, daha beceriksiz belki. Ama erkek. Nasıl güvenebilirdi bana?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hiç düşünmeyen, düşünme gereksinmesini duymayan hatta. Yalnızca yaşayan, acıya yargılı olduğunu kimbilir ne zaman benimsemiş olan... Düşünmezdi çünkü baskıya karşı çıkmamak üzere yetiştirilmişti.
Toplumda, bazı gülünçlükler açık, kanayan, tedavi edilemez yaralara benzer.
Bu dünyada ne mutluluk ne bahtsızlık vardır, sadece bir durum diğeriyle kıyaslanır, hepsi bu.
Sevgili dostum, uyuyorlarsa bırakın uyusunlar ya da uykusuzluklarında tükenip gitsinler...