Yazarın kitaplarını çok severek okuyorum…
Türkân, Dönüş ve Derya’nın hikayesi kaldığı yerden devam ediyor.
Sırlar, acılar, gizli kalmış aşklar, ayrılıklar bu kitabında aydınlanıyor. Sıcacık bir aile hikayesi
Hem hüzünlendiriyor hem mutlu ediyor… Yazarın hikayeyi aktarışı öyle samimi ve gerçekçi ki, sanki yanı başınızda tüm karakterler.
Hiç bitmesini istemedim. Çok severek okudum ve tavsiye ediyorum…