Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
#kitapyorumu
#gölgedekiyıl
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kurgusu, olayların gelişimi, zaman geçişleri, akıcı dili başarılı. Duyguları ve yaşananları güzel aktarıyor…
Kitabımız günümüz ve geçmişle ilerliyor.
Bir grup genç arkadaş, gözlerden uzak bir göl keşfeder ve orada yıkık dökük bir kulübe bulurlar.
Her şey den uzak, yardım almadan orada 1 yıl hep birlikte yaşamaya karar verirler…
Gelişen olaylar ileride hayatlarını nasıl değiştirecek?
Günümüze de Lila henüz doğmamış bebeğini kaybeder ve kendini toparlayamaz. Bir gün gizemli birinden kendisine miras kalır. Yıllar sonra o göl evine yolu düşer ve artık orası onundur…Evin tadilatını yapmaya başlar ve olaylar yavaş yavaş şekillenir :)
Orada neler yaşandı?
Lila nın o ev ile nasıl bir bağlantısı var?
Geçmiş ve gelecek çok güzel birbirine bağlandı ve sonu beni şaşırttı :)
Ben keyif alarak okudum ve yazarın yayınlanmış bir kitabı daha var, onu da okuyacağım…
Yazarın okuduğum ilk kitabı ve son olmadı, tüm yorumları sıra sıra paylaşacağım.
Yazarın zekice kurgusu ve sürekli merak uyandıran gizemi beni oldukça çekti.
Bir çırpıda elimdeki tüm kitaplarını okudum bitirdim :)
Dedektif Dave emekli olmuş, karısı ile doğa ile iç içe olan bir arazideki evinde sıkıntıdan patladığı ve kendini işe yaramaz hissederken, eski bir gazeteci dostu olan Connie kendisinden kızı için yardım ister.
Kızı Kim, Sheppard lakaplı bir katilin cinayetlerinden kalan acılı aileler ile bir televizyon programı yapacağını ve içinin rahat olmadığını, ona yardımcı olmasını ister.
Bu katıl zamanında 6 tane son model Mercedes kullanan kişileri araçları ile yolda giderken tüfekle uzaktan ateş ederek öldürmüştür.
İşin içine Dave’nın oğlu da karışır ve işler yine sarpa sarar..
Ben çok severek okudum :)
Yazarın başka kitaplarını da okudum ve hepsini sevdim.
Yine çok akıcı, merak uyandırıcı ve gerilimi yüksek bir kurgu olmuş.
Toby Alzheimer olan Annesine bakan ve Hastanenin acil servisinde çalışan bir doktor.
Bir gün acil servise yaşlı bir hasta getirilir, davranışları vs bir problem olduğunu gösterse de testlerde bir şey çıkmaz. Toby başka bir hasta ile ilgilenirken yaşlı amcamız ortadan kaybolur.
Diğer karakterimiz Molly hayat kadınlığı yapar ve bir gün bir müşteriye gider. Sabah olduğundaysa hayal meyal bir şeyler hatırlar ancak tam olarak orada neler olduğunu toparlayamaz.
Kısa süre sonra hamile olduğunu öğrenir, aldırmak için çok geçtir ve onu satan adamdan kaçar.
O gece gittiği o laboratuar gibi yerde neler oldu?
Ona ne yapıldı?
Zengin ve yaşlı insanların kaldığı bir bakım evinde bazı hastalar ölmeye başlar, bazılar ise birdenbire ortadan kaybolur. Toby bu işi kurcalamaya başlayınca bazılarının bu hoşuna gitmez ve olaylar da bundan sonra başlar…
Yine severek heyecanla okudum.
Gece NöbetiTess Gerritsen · Martı Yayınları · 20126bin okunma
#kitapyorum
#YabancıŞahmeran
#YabancıVeyl
Kitap wattpad dan çıkıp en büyük yayın evlerinden bir olan Pegasus tarafından basılması ve yazarın 17 yaşında olması ilgimi oldukça çekti.
Genç yaşına rağmen oldukça iyi bir anlatıma sahip yazarımız, hikaye klişe olsa da sürükleyici ve akıcı bir dili var. Açıkçası oldukça şaşırdım ve beğenerek okudum.
Kısaca konusu:
Ediz babası ile büyüyen ona tapan ve onun gibi Avukatlığı bitiren ana karakterimiz. Babası büyük bir iftiraya kurban gider ve bir polis tarafından vurularak öldürülür.
Doğa ise lise sonda okuyan, içine kapanık, asosyal ve aileden kaynaklı bazı travmaları olan bir genç kızımız. Babası Emniyet müdürü abisi ise Ediz’in babasını vuran polis.
Ediz intikam yemini ediyor ve bu uğurda aklını kaybedecek noktalara ulaşıyor. İnce ince işlediği planını devreye sokarak Doğa’yı kaçırıyor ve olaylar da bundan sonra başlıyor.
Av iken Avcı olmak…
Aile içi şiddet ve psikolojik baskı…
Çocuklukta alınan yaralar ve sevgisizliğin sonrasında yaptırdıkları…
2. kitabı ise kaldığı yerden devam ediyor ve olaylar gittikçe çığırından çıkıyor. Müthiş bir kovalamaca ve bazı cevapsız sorular yavaş yavaş aydınlanmaya başlıyor…
Doğa yı bulabilecekler mi?
Peki Doğa o sevgisiz eve geri dönmek istiyor mu?
En çok korktuğun kişi en güvendiğin olabilir mi ?
2. kitabın finali ise beni dehşete düşürdü, açıkcası hiç beklediğim bir son olmadı. 3. Kitabı merakla bekliyorum, zira tüm cevaplar orada.
Ben severek okudum. Genç Yazarımızın kalemi daim olsun…
Yabancı - ŞahmeranÖznur Yıldırım · Pegasus Yayınları · 20167,9bin okunma