Yaşayamadığımız hayatlarının yasını tutmak kolay.
… esas sorun yaşayamadığımız için pişmanlık duyduğumuz hayatlar değil . sorun pişmanlığın kendisi . Büzüşmemize,kuruyup kalmamıza, kendimizin ve bütün insanlığın en büyük düşmanı olduğumuzu hissetmemize neden olan pişmanlığın ta kendisi .