Sevim

Bir çocuk, kirpiğimden öptü demin. 👩‍👧
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözüm ıraksadıkça, gönlüm daha yakınsak.
Bana istediğiniz ama istediğiniz kadını seçme hakkı tanıyın, karşısına da beş kiloluk bir sazanı koyun, her defasında sazan kazanır. Öbür itirafıma gelince, on altı yaşımdan sonra bir daha hiç balığa çıkmadım. Niçin? Çünkü bu iş böyledir. Çünkü sürdürdüğümüz şu hayatta yapmak istediklerimizi yapmıyoruz. Hep çalıştığımız için değil. Çiftlik ırgatlarının veya yahudi terzilerin bile çalışmadıkları zamanlar vardır. Sebep bizi sonu gelmez aptallıklara koşan içimizdeki şeytan. Her şeye vakit vardır ama yapmaya değer şeyler hariç. Sahiden önemsediğiniz bir şeyi düşünün. Sonra sadece ona harcadığınız zamanı saat saat toplayın ve hayatınızın ne kadarcık bir bölümünü kapladığını hesaplayın. Sonra bir de traş olmak, otobüslerde gidip gelmek, tren istasyonlarında ve kavşaklarda beklemek, edepsiz hikayeler anlatıp dinlemek ve gazete okumak gibi şeyler için harcadığınız zamanı hesap edin. On altı yaşımdan sonra hiç balığa gitmedim. Sanki hiç vaktim yoktu... Sanki ondan başka her şeye zaman var , ona yoktu.
Sayfa 151
Her seven Sevilenin boy aynasıdır. Sevmek Sevilenin o aynaya bakmasıdır.
Sayfa 79
Habersiz Çek Sevim! dedim kendime. Çoktandır bihaberdi benden Pek zorlanmadı. #fotoğraf