Sevinç Tanış

"Kendi yaşamlarımızı kendimiz yaratmalıyız. Bu bizim kendi görevimizdir ve bunu gerçekleştirme gücüne sahibiz. Kendi eylemlerimizin efendisiyiz. Eğer yeni bir şey yapılması ya da eskisinin değiştirilmesi gerekiyorsa bunun için kendimizden başkasına ihtiyacımız yok."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak hakında fazla düşünüyorsun. BİRAZ YAŞA!
Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum.
Bir annenin ilk görevi, çocuğunun güvenebileceği birinin varlığını deneyimlemesini sağlamaktır.

Sevinç Tanış

, bir kitap okudu
7/10
·112 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2026 20:23
·
2026 9. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
Izdırabın derinlerine indikçe sevincimizi kaybetmek korkusu kalmadığı için, yeni bir sevinç başlıyor: Izdırabın ilacı ızdıraptır. İkisinin hâsıl-ı zarbı: Sevinç.