"Kendi yaşamlarımızı kendimiz yaratmalıyız. Bu bizim kendi görevimizdir ve bunu gerçekleştirme gücüne sahibiz. Kendi eylemlerimizin efendisiyiz. Eğer yeni bir şey yapılması ya da eskisinin değiştirilmesi gerekiyorsa bunun için kendimizden başkasına ihtiyacımız yok."
Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum.