Şevkets

Yabancıya yaban gerek.
Sayfa 165 - Everest·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yazmak mı, okumak mı? Okumak mı, yazmak mı? Okumak mı, düşünmek mi? Düşünmek mi, yazmak mı?
Sayfa 148 - Everest·Kitabı okudu
Bence tam tersi
"Gündoğumuyla gelen haberci iyi haberler getirir."
Sayfa 146 - Everest·Kitabı okudu
Biz çıldırırsak burdakiler ne yapsın?
Sayfa 143 - Everest·Kitabı okudu
"Yolcu, bir gün yolunu yitirirsen, artık eski yolunu bulmaya çalışma, yeni bir yol ara kendine."
Sayfa 103 - Everest·Kitabı okudu