İmkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, Yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek?Zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek,Yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek? Kolaymıdır bir anda cekip gitmek Yoksa gitmekten vazgecip sevmek mi gerek..
Şifaya Vâye Günlükleri… Sevmek ciddi iştir azizim. Yüreğin yetmiyorsa, hiç kalkışmayacaksın boyundan büyük sevmelere. Çünkü sevgi; hevesle başlanıp sıkılınca yarım bırakılacak bir yol değildir. Ah olur yarım bıraktığın umutlar. Vebal olur verip de tutmadığın sözler. Bir insanın kalbine umut ekiyorsan, onu susuz bırakmaya hakkın yoktur. Haddin olmadan girdiğin bir kalpte, en derin yara sen olursun bazen. Bir cümlen, bir sessizliğin, bir vazgeçişin… Bir ömrün yüküne dönüşebilir. Gün gelir, sabah ezanına karışan içli dualarda yankılanır adın. Affedilmek için değil… “Neden?” diye göğe açılan iki avucun arasında hatırlanırsın. İşte o zaman zamanı geri çevirmek istersin. Hafife aldığın sevgiyi bu kez hakkını vererek yaşamayı dilersin. Ama bazı pişmanlıkların saati yoktur. Bazı kapılar, yalnızca bir kez açılır. Ve bazı insanlar, ikinci kez aynı masaya aynı kalple oturamaz. Sevmek ciddi iştir üstadım. Çünkü sevgi, sadece “Seni seviyorum.” demek değildir. Bir insanın güvenini taşımaktır. Hayallerini incitmemektir. Yaralarını derinleştirmemektir.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Seni sevmek, Hayata yeniden başlamak gibi..." Özdemir Asaf
Alıntı
Sevmek, sevildiğini bile fark etmeden, Yaklaştıkça ölüm soğuk bir yağmur gibi, Sevmek zehir zemberek ve yürekten, Geçikerek de olsa vuruşur gibi. Sevmek için geç, ölmek için erken...
Sevmek neyimize?
İkimizin arasındaki tek şey bu, belki de. Bir kahve. Birbirimize ait olmadığımızı anlatan kısa bir zaman. Çok konuşulmaz, ama her şey söylenir. Söylenmeyen şeyler bile anlaşılır. Bazı hikâyeler böyledir: Ne yarım kalır ne tamamlanır. Ne sizindir ne onundur. Aradadır, işte. Dünyada bazı şeyler hep arada kalır. Ve çoğu zaman bir kahvenin hiçbir hatırı olmaz
Şiir
Bir kadın sevmek istiyorum, Bir de defne yaprağı. Mis kokmalı, Alnı geniş, saçları uzun olmalı. Bir kadın sevmek istiyorum, Gözleri başkasına bakmamalı.. #mustafasöğüt