bir ülke seçim yapılmak zorunda bırakılıyorsa o ülkeye ne yazık. insanlar birbiri içerisinde rekabette olduğu sürece, kimse kimsenin seçimine saygı duymadığı sürece başa en büyüğü dahi geçse zihinler değişmediği takdirde hiçbir şey değişemez. milyonlarca kişiyi birbirine düşürüp rekabete zorlayanlar sanırım ki hallerinden memnundur. kim kazanırsa kazansın bir sözü hatırlatmak isterim: düşmanlık ve rekabet olan bir ülkede gelişme ve ilerleme olmaz. baştakileri değiştirmek yerine önce kendi zihniyetlerimizi değiştirmeliyiz. daha güzel günlere :)