Agatha Christie kesinlikle "polisiye kraliçesi" lakabını hakediyor. Öyle mükemmel bir başyapıt ki okurken gerginlikten elim ayağım titredi. Son ana kadar ne olacağını anlayamadım ve sonu benim için aşırı şaşırtıcıydı. Karakterlerin işlenişi, tüm bu olaylar olurken düşünceleri, durumları öyle profesyonelce anlatılmıştı ki. Gerçekten bu kitabı ve Agatha Christie'nin diğer eserlerini okumalısınız. Ayrıca kitapta en sevdiğim unsur on küçük zenci şiiriydi. Çoğu kitabında olaylarla ilgili şiirleri var ancak bu bana göre en iyisiydi. Çok çok çok fazla öneriyorum. Okuyun, okutun!