airnpearl

airnpearl
@sevvaloz1
8/10
·328 syf.··
2023 6. kitabı
Ben bu kitabı sevdim ama son 100 sayfasında :) Baş karakterlerimiz Layla ve Leeds, Layla'nın ablasının düğünde tanışmış, hızlıca ve kuvvetlice bir ilişkiye dalmış bir çift. Ama ne yazık ki, çiftimiz bir saldırıya uğramış ve Layla ağır yaralanmış. Ve Leeds, Leyla iyileşsin diye onu ilk tanıştıkları eve götürüyor. Ammma evde bir hayaletimiz var ki işleri karıştıryor. Kitabın yarısına kadar bir geçmiş -tanışmaları, ilişkilerinin başları vs- bir günümüz şeklinde ilerliyor. Ben hikayenin anlatımını, ve kullanılan dili beğendim. Çok akıcı ve yazarın alıştığımız tarzıyla bir oturuşta bitirilebilir bir kitaptı. Üzerinize afiyet, son 100 sayfaya kadar bağrı yakası açılmamış küfürler ederek okudum kitabı. Leeds gerçek olsa annesi mezarında ters dönmüştü, o derece. Ama son yüz sayfada olaylar çözülmeye başlayınca duruldum, ve tüm kötü yorumlarımı yuttum. Okuyacaklara tavsiyem 'benim ilk 100 sayfada sinirden gözüm seğiriyo okuyamıycam' deyip bırakmayın; cidden son 100 sayfada hem olaylar çözülüyor hem de çiftimizin o bağı sarıyor sizi kitaba. Aşk kitaplarını ikiye ayırıyorum genelde. Biri sözlerle ne kadar sevdikleriniz anlatan karakterlerin olduğu kitaplar ve diğeri de romantik sözlere gerek bile kalmayan, normal bir konuşmalarında bile aralarındaki uyumu yakaladığımız, başlarına gelen kötü olaylarda birbirlerinin ritmini yakalayıp sonuna kadar BERABER savaşan, aşkın bir duygudan ziyade aralarında bir bağ olarak var olduğu çiftler. Bu kitap ikincisiydi. Romantizm değil, güçlü bir ruhani ilişki okuyoruz. Paranormal olaylar anlatılıyor ama korku türünde sayılmaz kesinlikle. Gizem türünde aşk ile soslanmış güzel bir kitaptı. Ben zaten bu kadının karakterleri arasındaki bağı, ilişkiyi ve duyguları anlatmasını çok seviyorum. Cıvıl cıvıl, sıcacık bir kitap değil, hatta biraz
LaylaColleen Hoover · Epsilon Yayınevi · 2023622 okunma
Reklam

airnpearl

, bir kitap okudu
8/10
·328 syf.··
2023 6. kitabı
Colleen Hoover
7.6/10 · 622 okunma
Puan vermedi·432 syf.··
2023 5. kitabı
Dark romance ve +18in 'bu neymiş be' ile birleşmesi. Kitabımız zengin bir ailenin korunaklı bir yaşam sürmüş ve bundan sıkılmış kızı Rika ve Rika'nın yarı zorunlu sevgilisinin abisi olan Michael'in arasındaki çarpık ilişkiyi anlatıyor. 4 Atlı denilen bir arkadaş grubunda Michael ve yaşadıkları yerin efsanesi gibi birşeylerMİŞ zamanında. Son şeytan gecesinde Rika da olaylara karışmış ve bu efsanelik son bulmuş bazı olaylar neticesinde çünkü dörtlünün üçü hapse girmiş. Bunun intikamını almak için dörtlü, kızın peşine düşüyor. Tatlı bir aşk hikayesi, kızı gözünden sakınan aşk adamı erkek karakter, masum ve saf bir kız karakter beklentiniz varsa bu kitap yanlış adres. Kızımız akıllı, cesaretli ve atik bir tip ama bunu yazar gerçekten güzel işlemiş. Erkekleşmeden de güçlü ve cesaretli, saldırganlaşmadan da akıl oyunları oynayabilen bir kadın karakter okumak güzeldi. Erkek karakterimize çok ısınamadım. Bi soğuk bi sıcak tavrı ve kızın kendisine olan ilgisini ve hayranlığını bilerek hep cepte görmesi; mezhebinin genişliğinden daha fazla rahatsız etti beni. Diğer yorumlarda değenilmiş malum sahneye ama ben aynı tepkiyi vermedim çünkü sağolsun romance yazarlarımız son birkaç senedir bizi bu olaylara boğdukları için, şaşıramadım. Zaten kitabın başından beri diğer 3 erkek karakterin kıza tavırlarından ve Michael'ın buna tepkisiz kalmasından bu sahnenin geleceği belliydi. Beğendiğim bir kitap oldu. Daha öncede yazarın doğum günü kızı kitabını okumuştum ve kalemini, anlatım tarzını sevmiştim. Benim için doğum günü kızı'nın seviyesine çıkamadı ama kötü bir kitap da değildi. Referans olması bakımından söylüyorum; Adeline'in Peşinde kitabının vibe'ında ama sapkınlıkta ondan bir tık aşağıda bir kitap. Dark romance sevenlere önereceğim bir kitap ama kesinlikle çerezlik değil,
Günaha DavetPenelope Douglas · Dex Kitap · 2023780 okunma
Puan vermedi·544 syf.··
2023 4. kitabı
Ne yazık ki aradığımı bulamadım. Kitaptaki vampir evreni alışık olduklarımızdan daha farklı. Bu vampirler yaşamak için karşı cinsten bir vampirin kanına ihtiyaç duyuyorlar. Sen ondan besleniyorsun o senden besleniyor; bu nasıl bir besin zinciri? Vampirler kötü değiller aslında, insanlarla bi problemleri yok. Ama kırıcılar diye ruhu alınmış insanlar vampirleri avlamaya çalışıyorlar. Vampirlerin sayıları çok çok az. Kırıcılardan daha güçlü olup ve daha uzun yaşayıp nasıl bu kadar azalabiliyorlar, anlamadım. Başlarında bir kral var ki kendisi kitabımızın baş karakteri olur, liderlikten uzak bir savaşçı. Aslında tatlı bir beydi, biraz gotik biraz rockçı havasındaydı. Ama karakter gelişimini okurken göz devirmekten kendimi alamadım. Adam üç yüz yıldır yaşıyor ve sert, travmalı, geçmişte yaşananlar yüzünden kendini suçlayan ve vampirlerlere liderlik etmek istemeyen biri. Beth hayatına girdikten çoook kısa bir süre içinde duygularıyla barışık, yumuş yumuş bir aşk adamına dönüşüyor ve kızımızın yaptığı 8. Sınıf öğrencisi konuşmasıyla travmalarından kurtuluyor. Ayrıca sadece kızla aralarında karı - koca bağı gibi bir bağ olabilsin diye en istemediği şeyi yani halkına önderlik etmeyi kabul ediyor :) Wrath da Butch da <Butch ve Marissa nın hikayesi gerçekten tatlıydı bu arada> 'gördüğüm anda vuruldum, köpeğin oldum, ölüyorum aşkından' erkeği oldular. Zevk meselesi tabi, böyle erkek karakterler beni boğuyor. Fantastik hikayede mantık aranmaz tabiki. Ama bu da değil yani. Evrenin içine giremedim ve karakterler arası romantizm aşırı hızlı başladı. Gelişmeyi atlayarak ilişkilerini giriş ve sonuç olarak okuduk. Kitaptaki tüm romantik, arkadaşlık, ortaklık ilişkileri böyleydi desem yeridir. Diğer kitaplarını okumayı düşünmüyorum, pek de merak ettirmediler kendilerini
Karanlık SevgiliJ. R. Ward · Dex Kitap · 2016160 okunma