Birini son kez gördüğünü bilemiyorsun ya hani...
Ne acayip bi duygu dimi.
Bildiğini düşünsene, son kez görüyorsun, son kez gördüğünü biliyorsun.
Bilmemen daha iyi belki de.
Bırakamazsin ki onu, mümkün değil.
Yakasına yapışırsın sanki hayatının yakasına yapışıyormuş gibi yapışırsın yakasına, gitmesine izin vermezsin.
Ben en son burda gördüm, bu bahçede gördüm.
Bana gelmişti terlikleriyle...
L&M
youtube.com/watch?v=IBX1qLY...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖