Kardeşime alınsa da benim de okuduğum ve okurken zevk aldığım bir kitap oldu. Timaş’in birçok kitabı zaten başarılı oluyor. Bu kitapta da başrollerin sanat tarihçisi olması yaptığı işler beni gerçekten celbetti ve dedim ki ben niye sanat tarihçisi olmamışım. Sanatın tarihle buluşması ve maceralara koşmamız, gizemleri çözmemiz ardından ne olacak korkusu birleştiğinde keyif alınan bir kitap oluyor. O sanat eserlerini hayallerimde canlandırıp hayranlıkla baktım ve oralara ben de gidebilseydim dedim dokunabilseydim yüzyıllık eserlere. Tarihi seven biri bu kitabı sevebilir. Tek takıldığım nokta hata görmemdi keşke editör düzeltseydi. Mehmet’in gözü yeşilken kahverengi oldu. Aynı zamanda belli başlı olaylar biraz tuhaf geldi aslında çocuklara uygun bir kitap olduğundan olabilir denilebilir. Bu yüzden yetişkin okurlar olarak göz ardı edebiliriz.