Bu soğuk, bulutlu havalara uyar diye seçtiğim bir kitaptı ve neredeyse bir senedir rafımda duruyor diye okumak istedim. Aldığım kutulu setin yanında hediye olarak gelmişti ve kapağından korkmuştum doğrusu korku dolu sahneler vardır diye düşünmüştüm. Zaten gerilim kitabı ama aşırı korkmadım, belli sahneler biraz ürkütücüydü o kadar. Çok fazla gerilmedim de doğrusu. Harika bir kitap değildi biraz sıradan gibi de geldi. Gerilim olarak daha çok sahneler eklenseydi belki daha güzel bir kitap olabilirdi. Karakterleri pek sevemedim de. Ama doktor Shields gerçekten çok harika bir kadındı veya başrol onu öyle görüyordu diye ben de öyle gördüm. Bu arada doktoru ben ilk başta erkek sandım başrol gibi ve aşk olur veya gerilim kitabı diye olmaz diye düşünüyordum ki kadın olduğu ortaya çıktı. Keşke sonu öyle bitmemiş olsaydı diye bayağı düşündüm. Maalesef kitabın sonları bizim istediğimiz gibi bitmiyor. Sonu böyle çok boşta kalarak bitti bana da öyle gelmiş olabilir. Gerçi bir gerilim kitabı bu ve ben normal kurgular gibi bir son beklenmez. Bölümlerin kısa olması güzeldi. Noah karakteri çok tatlıydı, green flagleri severiz. Bazen hoşuma gitmiyor öyle karakterler ama bazen de sevebiliyorum işte.
Spoiler-
Doktor Shields intihar etmesine çok üzüldüm, bir erkek uğruna iki kadının hayatı bitti. Şaka gibi ama gerçek. Aşkın gözü adeta kördür sözünü kurgu halinde okuduk. Üzüldüm de doğrusu keşke böyle biri böyle şeyler yapmamış olsaydı. Çünkü Jessica gibi ben de başta sevmiştim doktoru. Noah’la araları keşke böyle olmasaydı bu açıdan da üzüldüm. Ama başrolümüz de ona bir şeyler söylemedi ve ilişki başta zaten sağlam değildi. İçimden de bunları düşünmüştüm. Noah’a haksızlık oluyor gibiydi.