" Binlerce yıl önce aynı sözler konuşuldu, aynı çiftleşmeler oldu, aynı çocukluk acıları yaşandı. Acaba bir baştan bir başa hayat, gülünç bir kıssa, inanılmaz ve ahmakça bir masal değil midir? "
O da ne gözyaşım mı?
Diyebileceğim tek şey bu...
Her cümlesi bende farklı bir yankı oluşturdu bakıldığında basit gibi görünen ama altında çok mesaj yatan okunması kolay derin mesajlarla dolu bir romandi benim için .
"Tokluk, hayatı düşündürür.Toklukla birlikte, hayatla olan bağlar artar, kavileşir. Tokluk bir gâvur şeydir. İyi bir gâvurluktur tokluk. Kini azaltır, hoş görürlüğü arttırır."