Kitabı özellikle yarısına kadar okudum tiyatrosuna gittim gelince diğer yarısını okudum tiyatroya gitmeden önce kitabı okurken karakterleri kafamda çizdim, oynattım ... Oyundan geldikten sonra oyunda sahneye yansıtılan karakterlerle kitabın kalan kısmını okumaya devam ettim bu durum o kadar zevkli oldu ki benim için anlatamam. Eser hakkında aslında çok da konuşmama gerek yok komedi oyunu diyince 'cimri' ilk aklımıza gelen tiyatro oluyor ve karakterler konu çok iyi bir şekilde işlenmiş kitabı okumanızı öneririm mümkünse oyuna da gitmenizi tavsiye ederim ️
CimriMolière · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202227,9bin okunma
"... anlıyorum ki insanlara kendini sevdirmek için onların huylarını benimser görünmekten, görüşlerini paylaşmaktan, kusurlarını göklere çıkarıp her yaptıklarını alkışlamaktan iyisi yok. Yaltaklanmada fazla ileri gitmekten hiç korkma; iki yüzlülüğün ne kadar açık olursa olsun , iş pohpohlamaya dayandı mı en kurnazları bile , hemencecik kanıverir..."