Seydanur

Seydanur
@seyd__
Bizim ölümle aramızdaki mesafe, bir kağıt kadar ince olduğu için artık ölüm beni şaşırtmıyor sadece.
Sayfa 55·Kitabı okuyor
Reklam
Hayat
Nedensiz hüzün, ruhun en derin çağrısıdır.
Hayat ve İnsan
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi.Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Sayfa 41

Seydanur

, bir kitabı okumaya başladı
Osamu Dazai
7/10 · 6,1bin okunma
Dokunulmasa da,görülmese de; Kalpte yer verilir bazısına, Nedensiz... Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, En güzel çaresizliğimsin. Gerçi aklıma bile gelmiyorsun artık. O kadar kalbimdesin ki... Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme, Kırk yılın hatırına "SEN" kalayım. "Sevmek" ne uzun kelime... Şimdi açsam pencereyi beklesem. Sen gelsen, olmaz ya hani geliversen. Hiçbir şey sormasan, Hiçbir şey söylemesen, Sussan, Sussam, Sussak... Susuşların anlattıklarını dinlesek. Cemal SÜREYA
Reklam