📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çok güzel , şiirler , Murat'ın aşkı her şey çok harika ama Aslı ile Murat kavuşamadı ya ona çok üzüldüm . Ne olurdu kavuşup çocukları olsaydı . Sonunu beğenmedim :(
Kitap kısa hikayelerden ,sevgi sellerinden oluşuyor . Okuyorsun , sözlerini beğeniyorsun ve sonra bitince bir daha aklına gelmiyor. Bir gün oturup düşünüyorsun ben bu kitaptan ne öğrendim diye hiçbir şey oluyor .