Bu karanlık ve sıkıntılı manzara ne kadar güzeldi! İçime Çektiğim bu ıslak hava ne kadar tazeydi! Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldadı dışlarını sezerek, hayatını sarsılmaz ve mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, Bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak...