Ilk defa tanışıyorum bu yazarla. Sayfaların arasına kocaman bir dünyayı yerleştirmiş ve her sayfa çevirişimde sanki yan komşunun,aileden birinin ya da kendi hayat hikayemi okuyormuşçasina empati kurdurabilen usta bir kalemden çıkma bu kitabı okumak ne büyük bir mutluluk.. Kelimeleri özenle seçişi bir yana, duyguları bu kadar gerçekçi ve kimi zaman sürrealist aktarabilmek beni kitaba hayran bıraktı.
Okuyun,okutun çok sevgili okurlar...