Kendimizi ifade biçimimiz;
insanların bir kısmı toplum içerisinde yaşadıkları sosyo ekonomik durumları eleştirel bir dille ifade ederken.
baska bir kısmı ise nefret ile ifade ediyor!
demek ki neymiş
ille de Uslup ille de Uslup 😊😊😊
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çevremiz de her zaman ötekiler vardır ötekiler olduğu sürece berikiler de var olacaklardır fakat arada ki fark berikiler her zaman haklı ötekiler ise her zaman haksızdır
itiraf ediyorm ben ötekiyim ve mutluyum😉