73 yaşındayken bir kış günü birlikte beyoğlundan çıkacaktık biriktirdiğimiz paralarla kendimize karşılıkli hediyeler alacaktik üzerimizde sevip alıştığımız ve bizim kokumuzla kokan eski ve ağır paltolarimiz olacaktı
Birsey aramadan konuşa konuşa ve boş vitrinlere bakacaktik. nefretle küfür ederk eski vitrinlerin ve eski insanların daha iyi ve güzel olduğundan dem vuracaktık. Bunlari yaparken gelecekten birsey beklemeyecek kadar ihtiyar olduğumuz için böyle davrandığımızı bilecektik ama gene de böyle davranacaktık. nasil tartildıgına nasıl paketlendigine bakarak bir kilo kestane şekeri alacaktik. sonra beyoğlunun arka sokaklarında bir uerde daha önce hiç görmediğimiz bir eski kitapçı bulacak ve şaşkınlık ve sevinçle birbirimizi kucaklayacaktık.
Daha sonra ellerimiz de ucuza aldığımız için bizi sevindiren kitap paketleri ile sevincle oradan çıkıp girdigimiz muhallebici de çaylarımızı içerken aramızda arazda küçük bir kavga çıkacaktı 73 yaşına geldiğimiz icin bizim gibi bütün insanların başına gelirdi.
Eve dönünce paketleri açacak elbiselerimizi hiç cekinmeden çıkaracak ve kasları zayıflamış
beyaz ve yaşlı gövdelerimizle bol bol kestane şekerli ve şuruplu bir .......... verecektik kendimizi. yaşlı ve yorgun gövdelerimizin soluk rengi, altmış yedi yil once ilk tanıştığımız zamanlardaki çocuk tenlerimizin yarı saydam krem akliğinda olacaktı........
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayat 'a o bir seferlik araba yolculuğa bitince yeniden başlayamazsın, ama elinde bir kitap varsa, ne kadar karışık ve anlaşılmaz olursa olsn, o kitap, bittiği zaman, anlaşılmaz olan şeyi ve hayatı yeniden anlayabilmek için istersn başa dönüp biten kitabı yeniden okuyabilirsin