Bir de kızım vardı;var yani çok şükür.Şimdiki erkekler erkek mi ,diye diye hiç evlenmedi ;halbuki okudu;yüksek diploma bile aldı ;lakin o da kalktı memleketin taa öteki ucundaki üniversite mi neyse,oraya,ezilen kadınları uyandırmaya gitti.Sanki annesi tek başına ezilip durmuyor da.