Seda

Nostaljinin tadına sonuna kadar vardığım,kahramanlarla özleştiğim, okumaktan büyük keyif aldığım bir kitaptı Bir Düğün Gecesi. Bugün vefat eden yazarı Adalet Ağaoğlu'na Allah'tan rahmet diliyorum.Nur içinde yat güzel insan,güzel yazar...

Seda

@sgulser
·
Ben de
Aklım karıştı mı,kendime bile küserim ben.
Sayfa 88 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendime Notlar:Ne kadar zengin olursan ol kimsenin yaşam alanına gelip hayatına karışacak,insanlara istemediği öğütler verecek kadar kabalaşma.Dünyayı gezsen bile her şeyi ben biliyorum havalarına girme.Şık durmuyor. Dipnot:Hiçbir şey görüldüğü gibi değildir.Hayatın her anı yeni bir bilgi demek.
İlişkiler
Yoksa bir adamın aşık olamayacağı kadar sıkıcı mıydı?
Sayfa 49 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Kendini çok büyük bir eğlenceden mahrum edilmiş gibi hissetti.
Sayfa 46 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat