'Var olan her insan, dünyaya Tanrı'nın iradesiyle gelmiştir. Tanrı bizi öyle bir şekilde yaratmıştır ki her insan kendi ruhunu kurtarabilir veya yok edebilir. İnsanın hayattaki görevi, ruhunu kurtarmaktır. Ruhumuzu kurtarmak için Tanrı'nın istediği şekilde yaşamalıyız. Tanrı'nın istediği şekilde yaşayabilmek için de hayatın dünyevi zevklerinden vazgeçmeliyiz; çalışmalıyız, acı çekmeliyiiz, iyi kalpli, alçak gönüllü olmalıyız.'
Sayfa 80 - Karbon Kitaplar, Mayıs 2019-1.basım·Kitabı okudu
Her insan bir taraftan eksiktir. Her insan bir yönden kusurludur. Her insan bir açıdan haksızdır. İlişki iki kusurlu, iki eksik, iki hatalı insanın buluşma sürecidir.